Konkursy i loterie

  • Miłośnicy słodkości mają duży powód do radości. Odpowiadając na oczekiwania polskich konsumentów, Mondelez Polska wprowadza do sklepów kolejny wariant kultowych ciastek Oreo. Debiutujące na polskim rynku Oreo Golden to jasne, kruche ciastka, przełożone delikatnym nadzieniem o waniliowym smaku. To również idealne połączenie, które rozpieści podniebienie niejednego łasucha.... Czytaj więcej »

  • „Uczniowskie Ekonawyki” oraz „Czysta Ziemia: ekodetektywi na tropie domowych nawyków” to dwa projekty edukacyjne dla uczniów szkół podstawowych, przygotowane wspólnie przez Fundację Nasza Ziemia i firmę Procter & Gamble. Ich celem jest zachęcenie dzieci i młodzieży do świadomego dbania o środowisko i przekazanie podstawowych informacji, które mogą w tym pomóc. Czytaj więcej »

  • Smakowita nowość w ofercie Ale Pitny

    Poniedziałek, 12 kwietnia 2021

    Kawa, kawunia, kawusia - wiele osób nie wyobraża sobie dnia bez filiżanki tego aromatycznego, pobudzającego napoju. Miłośników kawowego smaku z pewnością ucieszy fakt, że oferta produktów mlecznych Ale Pitny powiększa się o nowość, która sprawdzi się w każdym miejscu i o każdej porze - Ale Pitny o smaku kawy od 15 marca będzie dostępny w sprzedaży. Powody do radości mają... Czytaj więcej »

  • Marka Valbon znana z najwyższej jakości serów pleśniowych Brie i Camembert rozpoczyna ogólnopolską loterię. Co tydzień przez 6 tygodni do wygrania będą luksusowe zakupy, każde o wartości 9 000 zł do wydania w sklepach LaMania oraz codzienne nagrody pieniężne – 5 x 100 zł. Zgłoszenia kodów loteryjnych z opakowań rozpoczynają się 12.04.2021 r. i potrwają do 23.05.2021 r. Czytaj więcej »

  • Sertop z wiosennym konkursem

    Piątek, 19 marca 2021

    „Sertop, ach to Ty!” to nowy wiosenny konkurs tyskiego producenta serków topionych, w którym każdy, kto kupi wybrane produkty Sertop i przygotuje wiosenną potrawę z ich użyciem, a następnie opublikuje ją w komentarzu pod postem konkursowym, będzie miał szansę wygrać jeden z pięciu, wiosennych plecaków. Zabawa potrwa od 15 marca do 31 marca na fanpage @SertopTychy. Czytaj więcej »

  • Marka Śliwka Nałęczowska już po raz czwarty organizuje konkurs Design by Śliwka Nałęczowska. Młodzi artyści mają za zadanie zaprojektować nadruk na koszulkę, będący kreatywną interpretacją hasła „Śliwka Nałęczowska – sztuka łączenia”. Z wybranych projektów powstanie limitowana kolekcja T-shirtów, a w puli do wygrania jest m.in. 10 tys. złotych. Zgłoszenia można... Czytaj więcej »

  • 1 marca startuje wiosenny konkurs Salatino, marki należącej do grupy Graal. Aktywacja jest adresowana do młodych rodzin, które cenią zdrowe, szybkie i jakościowe dania z ryb. Co tydzień jury konkursowe przyznaje 700 nagród, a wśród nich sprzęt kuchenny i gadżety reklamowe, które zaprojektowali specjalnie na tą okazję fani marki. Czytaj więcej »

  • Miłośnicy MINIczekolad z Wawelu mają jeszcze więcej powodów, by wybierać swoje ulubione słodycze. Produkty te, będące połączeniem oryginalnej czekolady Wawel z bogatym nadzieniem w wygodnych MINI wersjach, przez najbliższe 3 miesiące wspierać będzie “Konkurs Dobrze Nadziany” oraz intensywna kampania promocyjna. Czytaj więcej »

  • Konsumenci często deklarują chęć wzbogacania jadłospisu solidną porcją warzyw, ale jak to wygląda w praktyce? Marka Knorr doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że w kuchni liczą się praktyczne rozwiązania. Dlatego proponuje konsumentom portfolio sosów sałatkowych i zachęca do udziału w aktywacji „Wiosenne zamieszanie”. Czytaj więcej »

  • Sertop na Walentynki

    Czwartek, 04 lutego 2021

    Tyski producent serków topionych i smażonych organizuje kolejny konkurs, tym razem z okazji Walentynek. Dziesięć osób, które w najciekawszy sposób odpowiedzą na konkursowe pytanie, ma szansę wygrać jedną z bestsellerowych gier towarzyskich:” Gra na emocjach”. Konkurs jest dostępny na fanpage marki @Sertop Tychy i potrwa do 8 lutego. Czytaj więcej »

  • Klient z Białegostoku, który zrobił zakupy w sklepie w Wasilkowie odebrał właśnie kluczyki do samochodu osobowego - nagrody głównej w Odjazdowej Loterii Sklepów Chorten. Czytaj więcej »

  • Hochland rozpoczyna nowy rok ogólnopolską loterią, która połączona jest ze wsparciem Polskiej Akcji Humanitarnej. W ramach zabawy Konsumenci będą mogli wygrać bardzo atrakcyjne nagrody pieniężne – 5 nagród głównych w wysokości 100 000 zł oraz codzienne 5 x 1000 zł. Co więcej każda osoba, która zarejestruje kod z opakowania serka Hochland, wesprze program dożywiania dzieci... Czytaj więcej »

  • Wystartowała Loteria marki Specjal, w której wygrywać można piwa lub nagrody pieniężne o wartości 1000 zł. Sprzedaż promocyjna piwa rozpoczęła się już 1. lutego i potrwa do końca sierpnia, czyli dwa miesiące dłużej niż w ubiegłym roku. Loterię wspiera kampania pod hasłem „Codziennie wygrywaj tysiące i piwa”. Czytaj więcej »

  • 1 lutego rusza tegoroczna edycja loterii promocyjnej marki Tatra. Akcja wspierana będzie kampanią telewizyjną, działaniami w Internecie oraz w punktach sprzedaży. Czytaj więcej »

  • Tesco zakończyło konkurs dla szkół „Rymuję, nie marnuję”. Zwieńczeniem zabawy jest wyjątkowa piosenka stworzona na podstawie prac uczniów, której współautorką i wykonawczynią jest Majka Jeżowska. Czytaj więcej »

  • Sertop z nowym konkursem

    Piątek, 15 stycznia 2021

    Tyski producent serków topionych i smażonych organizuje konkurs "Kalendarz na 2021 rok", w ramach którego można wygrać 60 sztuk trójdzielnych kalendarzy. Czytaj więcej »

  • Milka, będąca oficjalnym sponsorem Polskiej Kadry Narodowej w Skokach Narciarskich, ponownie zachęca do wspólnego kibicowania. W ramach trzeciej już odsłony kampanii, realizowanej w tym roku pod hasłem „Cała Polska Sercem z Naszymi”, marka zagrzewa Polaków do głośnego dopingu i pokazuje, że sportowe emocje można przeżywać nawet w domowym zaciszu. Tegoroczna kampania 360°... Czytaj więcej »

  • Blisko 300 tysięcy zgłoszeń, rekordowa liczba uczestników oraz prawie milion wejść na stronę laciate.pl – tak można podsumować loterię „Leć z łaciatym po nagrody do domu”. Łaciate przekazało konsumentom ponad 10 tys. nagród o wartości ponad 500 tys. złotych. Były to karty podarunkowe na wyposażenie kuchni oraz sprzęt AGD, a także łaciate gadżety. Loteria była... Czytaj więcej »

  • Tyski producent serków topionych organizuje kolejny konkurs, w którym do 16 grudnia można codziennie wygrać jeden z pięćdziesięciu zestawów świątecznych podkładek. Konkurs polega na wysłaniu prawidłowej odpowiedzi mailem oraz umieszczeniu w komentarzu wybranego hasła dnia. Zabawa odbywa się na fanpage @Sertop, @Serki w Kuchni i @Kuchnia z Sertopem. Czytaj więcej »

  • Ruszyła wielka loteria GELLWE!

    Poniedziałek, 07 grudnia 2020

    Loteria pod hasłem „Wygraj 3 Toyoty od Gellwe” wystartowała 1 grudnia i potrwa aż do końca marca 2021 roku. Aby wziąć w niej udział wystarczy kupić jeden dowolny produkt marki Gellwe i zarejestrować dowód zakupu na stronie toyotyodgellwe.pl. Do wygrania – trzy Toyoty Aygo oraz nagrody pieniężne 90 x 500 zł. Loterię wspiera intensywna kampania TV, silne działania digital, a... Czytaj więcej »

  • Już pierwsi szczęśliwcy zdobyli atrakcyjne nagrody pieniężne w konkursie „Gotuj się na nagrody”, realizowanym przez markę Vegeta. Szansę na wygraną i dołączenie do grona laureatów ma wciąż każdy miłośnik znanej przyprawy. Zabawa trwa aż do końca lutego przyszłego roku. Czytaj więcej »

  • Firma Henkel rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię promocyjną produktów z linii Pro Nature, których opakowania pochodzą nawet w 100% z recyklingu. Od 1 października do 30 listopada można było wziąć udział w ogólnopolskiej Wielkiej Recykloterii z atrakcyjnymi nagrodami. Czytaj więcej »

  • Tyski producent serków topionych zaprasza na swoim fanpage @SertopTychy do jesiennego konkursu, który potrwa do 7 grudnia br. Czytaj więcej »

  • Loteria marki Delicje

    Poniedziałek, 16 listopada 2020

    Marka Delicje wystartowała z ogólnopolską loterią, w której codziennie można wygrać 2 500 zł. To jednak nie wszystko – nagrodą główną jest ekskluzywna Mazda CX-30! Czytaj więcej »

  • Kucharek z urodzinową loterią

    Poniedziałek, 16 listopada 2020

    W tym roku mija 25 lat obecności marki Kucharek na rynku. Z tej okazji została przygotowana jubileuszowa loteria dla konsumentów wspierająca sprzedaż wszystkich produktów marki Kucharek. Czytaj więcej »

  • Akcja #trzcinowyDIAMANT zakończona

    Poniedziałek, 09 listopada 2020

    Pod koniec października zakończył się wielki konkurs podróżniczo-kulinarny marki Diamant, która udowodniła, że śladami cukru trzcinowego można zwiedzić kulinarny świat. Producent inspiruje kulinarnie do odkrywania nowych, nieznanych potraw, a jako dodatek i słodki „podkręcacz smaku” – #trzcinowyDIAMANT spisuje się na tym polu idealnie. Czytaj więcej »

  • Lider rynku warzyw apertyzowanych prowadzi obecnie kampanię promocyjną, której celem jest edukacja dotycząca segregacji i przetwarzania metalowych opakowań #prostozpuszki. Czytaj więcej »

  • Sertop – Konkurs "Co ugotowałbyś jako szef kuchni?"

    Poniedziałek, 26 października 2020

    Tyski producent serków topionych zorganizował na fanpage @Kuchnia z Sertopem kolejny konkurs dla swoich Czytelników. Czytaj więcej »

  • Marka Delicje wystartowała z ogólnopolską loterią, w której codziennie można wygrać 2500 zł. To jednak nie wszystko – nagrodą główną jest ekskluzywna mazda CX-30! Czytaj więcej »

  • Loteria konsumencka mleka Łaciate pt. „Leć z Łaciatym po nagrody do domu” trwa od 5.10.2020 r. do 6.12.2020 r. Czytaj więcej »

więcej artykułów